A Jarní sbírání se rozjíždí :,)

14.03.2014 18:03

Jo. Už se mi to schází.

 

Moc děkuji za pomoc a ochotu.

1. Nalepila jsem plakátek zvenku na vývěsní obecní tabuli. O pár hodin už se plakátek neplácal ve větru, ale nějaká dobrá duše ho dala dovnitř vývěsky. Takže se plakátek tváří tak nějak.... vážněji :,). Děkuji.

2. Bez nejmenšího přičinění se výzva z plakátku ocitla na stránkách Našeho regionu. Děkuji, pane Pokorný.

3. Z Obecního úřadu Ohrobec se mi ozvali, ať jim plakátek zašlu, rádi ho vytisknou, vyvěsí a vyvěsí ho i na webu. Děkuji, Hani a spol.

4. Pan starosta ve Zvoli mi ho obratem, na moji prosbu, taktéž vyvěsil na obecním webu.

.....a dále a dále..

Tímto zdravím i moji sousedku Kačku, která jako vždy s úsměvem na mě mává, že už má připravené tašky :,). A nesmím zapomenout na druhou sousedku Helču, která na 100 % nezůstane pozadu.

 

Děkuji, Alena Kopanicová

 

Ráda bych zopakovala, co je mým cílem (kromě toho vás naučit věci darovat dále)

Páni poslanci si porcují "mědvěda" na hřiště tuhle na hřiště támhle, támhle přihrávka pro "svého" starostu...
 
...........a na ten nejslabší článek v našem státu kašlou!
 
Podejte pomocnou ruku Vy! Pomoci může skutečně každý. Máte doma botičky, ze kterých vám děti již vyrostly? Spací pytle, plenky ańebo oblečení?
 
 
Myslím si, že úroveň státu se pozná podle toho, jak se stará
  • o své přestárlé spoluobčany (domovy a sociální sítě s pomocí, zdravotní péče)
  • o děti, které přišly o rodiče anebo o tyto děti rodiče nestojí (kojenecké ústavy a dětské domovy)
  • ....a podle úrovně záchodků :,). (ehm, to v žádné učebnici nenajdete..to říká moje maminka a já se připojuji)
V současné době zajišťuji sbírku zde, ve svém bydlišti u Prahy. Pořádám akci, o které si myslím, že je užitečná a pomocná.
 
Do kojeneckého ústavu jsem telefonovala. Jsou vděční za jakoukoliv pomoc. Protože je financuje (a velmi velmi špatně) stát, mají k vlastní dispozici nadaci Šťastný úsměv, s jejímž účtem disponují.
 
Vybírám od maminek oblečení a botičky, ze kterých jim děti vyrostly. Kdo mi co přiveze, to já při naplnění auta odvezu do Krče do kojeneckého ústavu.
 
 
A proč to dělám?
 
Stát neplní dobře svoji funkci.
Svoje děti miluji.
...........A ani osud cizích dětí mi není lhostejný.
 
 
Moje .... naše poslední akce "Zvolská lípa 2013" a zde foto jejího výsledku :,)
Za otisk palce na obraze, jsem vybírala penízky na pyžamka. Otisky vytvořily listy lípy.
32 kusů pyžamek pro odd. staniční sestřičky Sukové

Pyžamka pro oddělení A. 32 kusů!! :,)