Balónky pro kojeňák - a jak to dopadlo

29.09.2014 18:06

V sobotu 20. 9., kdy se konalo Zvolské babí léto,  pršelo. Byla jsem nachystaná s obrazem na návsi, ale lilo jako z konve. Prchli jsme všichni do hospody k rybníku.

Stejně jste si mě našli. Hurrááá! V sobotu jsem vybrala více jak 1.100 Kč. Oslovovali jste mě i po té. Kamarádi za mnou jezdili až domů a tlačili své palce na obraz u mě na terase :,)

Lenka Betincová mě pozvala s obrazem na Černickou koloběžku, která se konala v sobotu 27. 9. Bylo to fajn, ale přiznávám, že jsem cítila hendikep neznámé tváře. Jak neznali černičtí mě, tak já tolik nepoznávala je... Ale Lenka se svým manželem Rastislavem s mikrofonem v ruce všem přítomným vysvětlili oč se jedná a ..černičtí "vystřelili" s rukou v peněžence k obrazu. No, prostě znali Lenku s Rastislavem a těm zase věřili oni :,)

Díky, Vám! V Černíkách přibylo do kasičky více jak 1.100 Kč.

Tímto ještě jednou děkuji Vendulce Řehořové, která u obrazu zůstala, když já už musela odjet. Díky, Vendy!

Mám-li to shrnout, do kasičky bylo vybráno 3.120 Kč.

Teď sháním nejlevnější a přitom kvalitní příbory pro dětičky v ústavu. A až je seženu a koupím, zavezu je do ústavu....ale to už bude další článek v novinkách!!

 

Moc si vážím Vaší důvěry :,) a přeji krásné babí léto, Alena Kopanicová