Je toho opravdu MOC! :,)

30.03.2014 20:51

Je 30. března 2014. :,) Super!Jste zvědaví, kolik se toho sešlo do Jarní sbírky?

MOC.

Snad mi bude k odvozu stačit si vypůjčit  vw trasportér!

Dnes ráno (je neděle) tu v 8 hodin ráno přistálo auto z Vraného s Alenkou Vargovou a jejím manželem. Po dohodě mi přivezli věci z Vraného. Bylo toho dost.

V pátek mi přivezla Monika Trnková z Průhonic taktéž plný kufr auta věcí z Průhonic.

Zítra mi přiveze věci Petra Wiesnerová z Jílového.

Ve zvolském železářství Kreisa na mě čekaly pytle, krabice.... Jezdili jste i za mnou domů :,)

Dnes dopoledne jsem chtěla (jako vždy) vyfotit všechny balíky, abych mohla vyvěsit fotku na web. Abyste si všichni mohli zkontrolovat "vaše" balíky a tašky. To množství mě vážně vyděsilo! :,) S Honzíkem, který si zpíval vánoční koledy a mě tím rozesmíval, jsme natahli tyhle balíky k terasovému oknu. No,...a teď sotva projdeme z obýváku do jídelny :,)) Musíme to teď doma vydržet do úterý, kdy jsem naplánovala s Monikou cestu do kojeňáku. Monika ještě pro děti peče nějaký luxusní dort. Vezmu si na úterý volno a "dáme to"!

Děkuji za důvěru.

Alena Kopanicová

 

p.s. asi smažu na webu rubriku Knihu návštěv. Visí tam už pár měsíců a je zbytečná. Že jo? :,)