Objednala jsem talířky :,)

03.07.2012 07:45

 

Byla jsem mile překvapena. Peněz na talířky do naší "Talířkové sbírky" se sešlo více než jsem si troufla představit. Včera jsem volala do kojeňáku, abych se ujistila, že talířky budou vítány. Přece jenom utekla nějaká doba od počátku sbírky a pokud chci být užitečná pro všechny strany, musím se přesvědčit o zcela jasné investici.

     Mluvila jsem se staniční sestrou paní Sukovou a ta mi potvrdila, že potřeba talířků je stále stejná a že uvítají i jiné nádobíčko. Takže...........................s jistou pýchou v hlase jsem jí navrhla nákup celé jídelní sady. Moc děkovala a mám "to poděkování" poslat dál.

Dětská jídelní sada děti ZeměTakže...jsem na internetu našla skutečně levné a pěkné dětské jídelní sady, viz obrázek, s textem: keramická jídelní sada pro děti s motivem dětí.
Složení sady:
mělký talíř 20cm
hluboký talíř 20cm
šálek 210ml

Cena: 122 Kč.

Poradila jsem se s kolegyňkami a poté objednala 15 ks sad. Ráda bych dodala, že asi všichni máme rádi našeho českého krtečka, ale sada stojí od 450 korun. Nákup nádobí s krtečkem totiž napadl snad každou ženu..

Objednávku mi dodavatelská firma potvrdila.

 

Takže........změna. Zrovna jsem měla telefon od dodavatelské firmy!

Talířky mi pan dodavatel vymluvil. Upozornil mě na nekvalitní potisk talířků, který není pod glazurou. A sám doporučil tento set se včeličkou.. á 142 korun. Obrázek je pod glazurou, sada je kvalitní a velmi pěkná. Riziko objednávky po internetu se projevilo. Pán měl ale dostatek rozumu, že mi zavolal a přiznal kvalitu, protože pak bysme utráceli jen za telefonní hovory a poštovné.

                Přeji krásný den, Alena Kopanicová

https://www.levne-domaci-potreby.cz/detsky-set-krava-pes-vcela-p3391

Sada s kočičkou, krávou a včelkou