Obraz Balónky pro kojeňák - přijďte ho "dorazit" v sobotu 4. 10. na hřiště :,)

02.10.2014 20:10

V sobotu 4. října po 16 hodině bude obraz naposledy vystaven k doplnění otisků (balónků) na zvolském hřišti na předvolebním setkání kandidátů strany "Spolu pro Zvoli a Černíky" s občany.

Myslím si, že je třeba u nás na vsi hodně věcí změnit. Proto jsem s našimi kandidáty do obecního zastupitelstva před komunálními volbami aktivně spolupracovala a moc ráda jsem je všechny poznala.

Jsem přesvědčena, že naše střední generace se o sebe postarat umí, ale ti naši nejmenší a nejstarší spoluobčané potřebují mnohem větší zastání, než které dnes na obci mají. Naše děti a naši senioři. To jsou moje priority. Základem komunikace má být argumentace, nikoliv emotivní máchání rukou.

Je čas na změnu. Absolutně mi vadí letitá nečinnost pana starosty, který se probudí "náhodou" pár měsíců před volbami a začne zázračně stavět chodníky, podporovat kolektivní návštěvy různých akcí (divadlo, výstavy), probuzené (a názory víceméně jednostranné) Zvolské noviny, zanedbané webové stránky (najednou plné akcí - mrkněte se na loňské období..) a vadí mi jeho slova o tom, že ho naše zvolské děti nezajímají.

Hlasuji pro změnu!

A protože jsem se nechala strhnout :,) volbami, které nám již ťukají na dveře, tak i kdyby jste volili třeba našeho vodníka sedícího na vrbě u malého rybníka,..... přijďte podpořit finanční sbírku na malé prcky z kojeňáku a příbory pro ně. :,)

 

S přáním krásného dne a spousty štěstí,

 

Alena Kopanicová