Páteční kupování se protahuje...

24.06.2012 08:24

Chtěla jsem na web nahodit informace o tom, kolik se prodalo šperků a kolik se utržilo za keramiku..... ale...stále nejsou uzavřené šperky. Ačkoliv mám šperky na tabulích postavené již doma, prodala jsem další čtyři sady (náhrdelník s naušničkami) a ještě dnes si přijde koupit (ne jenom kouknout :,)) kamarádka z Ohrobce.

     Hanka Adamkovičová z Ohrobce mi v pátek ještě večer navrhla, abych šla prodávat šperky do Ohrobce na divadelní představení, které je pod nebem. Jenže já jsem uklízela prodejní plochu u zvolského obchodu v 18 hodin a neměla doma ještě všechny děti. Čekala mě příprava večeře a vyzvednutí nejmladšího synka. Dolehla na mě únava. Na divadlo jsem ještě dovezla dceru a syna, ale v autě mi ještě zbyl uzívaný benjamínek.

     A jak se v pátek prodávalo?

     Když jsem připravovala prodejní plochu, stála už paní Velartová u velkého stolu před prodejnou a nabízela zrovna jedné paní keramické zvonečky. Kromě zvonečků nabízela různé obrázky, malá keramická srdíčka, magnety na ledničku, korálky na krk, butilky, hrnečky, vázy... Sice je zvyklá na pražský ruch, ale i zvolské vlny od přijíždějících autobusů nebyly k "zahození" :,)) A protože byla paní Velartová za svým provizorním pultem moc šikovná a příjemná na lidi, dala mi v závěru pro naši sbírku 1.000,- korun a pár drobných, tedy polovinu své tržby.

     Já jsem prodala 26 platíček se šperky z dílny paní Wiesnerové a utržila 2.820 Kč. Vydělala jsem tedy pro sbírku 846 Kč, tj 30 % z výdělku. Šperky se líbily snad každé ženě. Paní Koudelová třeba koupila šperk všem ženám v jejich rodině. Sama měla na každé ruce jedno dítě, ale ve prospěch dalších cizích dětí ráda korunky utratila a ještě mi pár desetikorun přidala. Většina kolemjdoucích již předem věděla, že prodáváme ve prospěch kojeňáku.  Málokdo prošel bez povšimnutí.

Sdělení pro lidstvo: "Nejsme neteční! Máme potřebu pomáhat!" :,)

 

     Závěrečnou částku pro sbírku do rubriky "Novinky" spočítám zítra, kdy si pro šperky přijede pan Wiesner a udělá tak definitivní tečku za akcí.

 

                S přáním pěkné neděle..........a poděkováním za účast..............Alena Kopanicová