Podzímní sbírka předána

30.11.2015 19:53

Je pondělí. Byl to vážně velice hektický den! :,)


Bude 20 hodin a já spokojeně upíjím (zaslouženě) bílé vínko. Doma, s celou rodinou. Náš nejmladší synek občas ještě zahaleká z postýlky :,) A starší děti nám ještě sdělují svoje dojmy ze školy, z tréninku, od kadeřnice...


A já si promítám celý dnešní den.. odpoledne, pozdní odpoledne. V půl čtvrté přijela Monika Trnková. Přivezla ještě sladkosti do mikulášského balíčku. Zatímco zručně vytváří mikulášské balíčky pro prcky, vařím čaj a kávu. Dopoledne jsem mluvila s paní Sukovou, mailem dotvářím časový itinerář s paní Kozlovou. V ústavu se těší na oblečky, mikulášské balíčky a dort :,)


VW transporter, který máme zapůjčený od firmy Kreisa, s.r.o. místního železářství, mám naložený od neděle. Je naložen po strop! Nejvíce se na zaplnění podílela paní Lenka Tichánková ze studia Skokánek z Dolních Břežan :,) na druhém místě jsem byla pravděpodobně já.. Alena Kopanicová ze Zvole, pak Alena Vargová za Vrané nad Vltavou a o něco méně balíků přivezla Monika Trnková z Průhonic. Ovšem Monika zůstane zapsaná v kojeňáku na velmi dlouho díky svému překrásnému dortu. Vytvořila zimní kreaci o třech patrech. Sestřičky v kojeňáku se s dortem fotily! Je prostě krásný a určitě bude velmi chutný. Pouze spekuluji :,)


A víte jak nás vítala sestřička z kanceláře příjmu? Šla nám pomáhat vyložit auto. Při pohledu na skutečně narvané auto prohlásila: "Ježíšimarjáá". A s úsměvem a nadšením chytla pár tašek.


VŠEM ZÚČASTNĚNÝM VELICE DĚKUJI :,) !


Já a Monika T. jsme pomazlily dětičky, které už byly uloženy v postýlkách. Ani jedna z nás nezapírá, že bychom během velice krátké doby přitiskly k hrudi nějaké to děťátko, které se na nás usmívalo zpoza mřížek postýlky.

Sestřičky mazlily děťátka v náručí. Děti se usmívaly. Jen při pohledu na ostatní dětičky nás zabolelo srdíčko. Bylo jich tam tolik, které chtěly do náruče.....................................


Abych nezapomněla...při cestě do lednice s dortíkem, jsme míjely obraz. Byl to obraz "Zvolské lípy" z roku

2013, kdy jsem vybírala penízky na příbory pro děti na Zvolském babím létu na zvolské návsi.


Byla jsem skutečně hrdá na naší společnou práci :,)


Děkuji za důvěru, Vaše ALENA KOPANICOVÁ