Podzimní sbírka si žije vlastním životem

20.11.2015 09:16
  • první den sbírky se mi doma sešly hned tři velké pytle s krásnými oblečky pro dětičky
  • sbírku rozjela na plný plyn i Monika Trnková v Průhonicích v místní školce
  • sbírku rozjela i Alenka Vargová ve Vraném nad Vltavou
  • sbírku rozjela i Lenka Tichánková u bazénu Skokánek v Dolních Břežanech (fakt krásný bazén)


Je to mému srdci milé :,)

V lednici na mě čeká těsto na perníčky. O víkendu upeču perníčky, abych měla co dát do mikulášských balíčků pro děti v ústavu. Připravím nejméně 13 balíčků. Tolik dětí je zrovna v oddělení A, které dlouhodobě podporujeme. Pokud by se balíčků sešlo náhodou více, o jejich budoucnosti nepochybuji. V ústavu bývá přibližně sto dětiček :,)

Můžete i Vy něco utrhnout od vašeho nákupu? Deset lízátek, balík mandarinek, balíček bonbonků (rozdělám vše do balíčků po jednom..)

Víte, já nejsem příznivcem kupovaných balíčků na Mikuláše. Tam bývá často jen jeden sortiment od jedné firmy. KDEŽTO domácí s láskou uvázaný balíček.... tam se vejde určitě jedna mandarinka (je zdravá), kousek uhlí (je výchovné), perníček (je voňavý), lízátko (potěší), bonbonek (pohladí). Jen ty drahéé sáčky mě rozčilují. To raději koupím obyčejné ale pěkné sáčky a sami si je pomalujeme! A bude to.


Už teď všem moc děkuji za snahu a pomoc :,)


Přeji krásný den, Alena Kopanicová

Foto: Takhle vypadaly balíčky, které jsem připravila v roce 2012, viz fotogalerie