Prázdniny 2011 - Vyhlašuji sbírku plenek, vlhčených ubrousků a kosmetiky

11.07.2011 13:45

Zdravím mamky!

 

Jsou prázdniny a nejedné z nás odjelo dítě na tábor anebo k babičce. Je víc času si číst, koupat se .... občas přerovnat něco, na co jsme neměly čas přes školní rok. Já jsem tedy....aktivně oslovila pár dětských domovů s nabídkou pomoci. Zatím (možná je to prázdninami) se neozvali.

      Mluvila jsem se sestřičkou z kojeňáku v Krči. Přivítali by tam plenky a vlhčené ubrousky, dále běžnou kosmetiku na prcky. Akorát mi vysvětlila, proč upřednostňují značkové plenky. 1. dítě může mít alergickou reakci 2. léčba alergické reakce je zdlouhavá a pro dítě nepříjemná. Proto dávají přednost Pampers, Huggies apod.

      S kosmetikou je to ještě jednodušší :,). Doteď si pamatuji své vrcholné štěstí, když jsem si šla prvně zakoupit kosmetiku na svoji nenarozenou dceru. Procházela jsem se mezi regály v drogerii a vybírala tělové mléko/olejíček, krém na obličej, rybilku... a přes přebalovací papírové podložky se dostala ke chrastítkům. A když jsem se tak rozněžnila, ráda bych připomněla, že není problém kojenecký ústav navštívit.. Dokonce existují "mazlicí tetičky", které docházejí k dětem. Je tu zakotvena určitá praxe, kdy můžete za dítětem/dětmi jen docházet a brát ho pak na hernu anebo na procházku.

 

      Dovoluji si tímto vyhlásit: PRÁZDNINOVOU SBÍRKU PRO KOJENECKÝ ÚSTAV V KRČI.

CO:    PLENKY + VLHČENÉ UBROUSKY + KOSMETIKA PRO DĚTI    (A COKOLIV S TÍMTO SOUVISEJÍCÍHO)

KDE:  NA PALOUČKU 643, ZVOLE anebo KOLEGYNĚ z TÝMu     (případně železářství Kreisa ve Zvoli u rybníka)

TERMÍN: konec velkých prázdnin

 

                        S přáním SLUNCE V DUŠI :,)         ALENA Kopanicová

 

p.s. ráda přijmu jakoukoliv připomínku. pro toto jsem i navíc zřídila na Blogu Diskuzi.

a kdyby to měla být třeba hodně tvrdá připomínka... klidně to beru i na email :,) 

 

 AKTUÁLNÍ SLEVY PLENEK.doc (161 kB)