Rodina je základ státu. :,)

19.04.2014 21:48
Rodina je složení lidí, které můžete jen stěží ovlivnit. Ale když se "to" povede, je to něco jako zázrak, který vám můžou lidi jenom závidět.
 
Jako každý člověk nejsem dokonalá. Mám své klady i zápory. Jsem přátelská a na tu druhou stranu jsem nedůvěřivá. Narodila jsem se rodičům, které jsem si já nevybrala a oni si nevybrali mě. Mám starší bratry, kteří o mě, jako ségru, moc nestáli. Radši by tehdy brali autodráhu. Mám švagrové, které si vybrali mí bratři. Dohromady mají tři děti, které všichni dohromady milují a starají se o ně. Mám tři děti, které bezmezně miluji a mám i svého muže, který miluje nás. Z této kupy lidí si někteří jsou fyzicky podobní, někteří jsou si podobní svým chováním nebo názorem na život. V téhle kupě vlastností, temperamentu, názorů a charakterů jsou lidé, které mám ráda, kterým strašně věřím a které tvoří mojí rodinu.
 
Za rodinu vždy vděčíme svým rodičům. Je to vždy jejich práce. Jejich názor na svět a na život. Je to jen jejich rozhodnutí, kolik nás - dětí budou mít. Nakolik nás budou milovat a vychovávat. Nakolik nám budou nutit svá rozhodnutí a své postoje. To, co do nás vloží svoji výchovou a svoji péčí, je nesmírně důležité. Jednou totiž možná budeme stát před podobným rozhodováním, a otisk našich rodičů v nás zůstává a vždy bude tak trochu zasahovat do našich činů a myšlenek.
Někde jsem četla, že památku na maminku máme každý z nás, tou památkou je náš pupík. :,)
Rodina je to nejpevnější pouto, které nás může potkat anebo minout. Tu první rodinu, kam se narodíme, si obvykle nevybíráme. Buď máme štěstí anebo to štěstí jednou můžeme hledat v rodině vlastní, námi vytvořené.
Nová rodina je nejprve pouto dvou lidí, kteří se sejdou v lásce a toleranci. A jak již bylo řečeno, je to pak občas tvrdá práce dvou lidí, kteří mohou vytvořit zázemí pro šťastnou rodinu.  
 
Kartářka mi kdysi předpověděla, že se mi splní můj největší sen. S přimhouřenými víčky jsem se zeptala.... který? Podívala se mi do očí a řekla :"Sen o velké rodině".
 
 
"Kdo mnoho zkusil,
ví mnoho,
co šťastným zůstává tajno."
Božena Němcová