Shrnutí za rok 2011

21.12.2011 08:42

Jsou Vánoce a blíží se konec roku, který láká k ohlédnutí....

 

Jestli jsem počítala správně, odvezla jsem letos čtyři sbírky.

1. Na začátku roku, to byla sbírka doplňková. Doplňková... to byl pracovní název. Kdo nestihl sbírku předešlý rok, přinesl mi svůj balíček na začátku roku.

2. Květnovou mám v živé paměti. Když jsem jela s nákladem balíčků do ústavu, probouzela se mi o kus dál v krčské nemocnici moje dcera z narkózy. Dnes již v palci žádné dráty nemá a na skoroutržený prst jen vzpomínáme :,)

3. Prázdninová sbírka. To může vymyslet jen nevytížená matka (to jako já), když má děti na prázdninách. Sbírali jsme plenky, vlhčené kapesníčky....

4. ....a poslední nejmilejší sbírka vánoční. Tu svoji aktivitou vyprovokovala kamarádka Heluš. Velký ohlas nastal díky panu redaktorovi Pokornému z Našeho regionu. Občas mě přišel někdo poplácat po zádech "jakože dobrý" a v druhé ruce měl tepláčky. Dobrý.

........a jestli někdo něco užitečného díky našemu aktivně "vzdělávacímu" programu dovezl sám do ústavu, ....taky dobrý! A že odvezl, to vím jistě.

 

k závěrečné rekapitulaci se sluší jen dodat:

Děkuji!

Monice Trnkové, Alče Vargové, Helče Androníkové i Jáje, Janě Hejnicové, Míše Nyklové, Marcele Nygrýnové,  Kačce Cirkovské, Editě Bendové a její úžasné mamince, redaktoru Pokornému......a všem maminkám s kočárky, které mi byly dát dudlíky, plenky...a babičkám, které přinesly tepláčky.. Děkuji za spolupráci zvolské škole i školce, obchůdku Sen, svým spolupracovníkům v železářství Kreisa.

Hodně jsem Vás poznala (a ráda) právě díky sbírkám!!

 

Přeji veselé prožití vánočních svátků

a šťastný vstup do nového roku,             Alena Kopanicová