Skončila Talířková sbírka... a byla fajn :,)

12.07.2012 20:03

Děkuji.

 

Prosté a vše sdělující.

 

 

Dnes je 12. července a skončila Talířková sbírka.

 

Jak začala, probíhala a jak skončila?

 

Sestřičky v kojeňáku potřebovaly talířky na polívčičku pro děti. Navrhla a zorganizovala jsem koncem května 2012 sbírku, kterou jsem pojmenovala podle nejvyšší priority v potřebách dětiček a to byl právě "ten" talířek na polévku.

Jana Hejnicová - grafička vytvořila krásný plakát. Vzájemně jsme si s kolegyňkami z Vraného - Alčou Vargovou, z Okrouhla - Janou Hejnicovou a z Průhonic - Jídelní set pro dětičky. Monikou Trnkovou plakátky vytiskly a zalisovaly do fólie. Plakátky se tak dostaly na tabule úřadů, na dveře školek, do výloh obchodů i na některé weby obcí.

     Dva týdny byl relativní klid (před bouří).  V polovině června už některé ženy nosily nejen jídelní potřeby, ale i tašky s oblečením, hračkami... Do železářství Kreisa, kde pracuji, mi pak paní Wiesnerová z Jílového přivezla krabice s oblečením po jejích dětech a přidala pár šperků z její dílničky pro sestřičky do kojeňáku. Ten samý den po obědě mi volala paní Velartová z Březové. Nabídla se, že bude prodávat svoje převážně keramické zboží u obchodu ve Zvoli a v závěru svého prodeje nám dá polovinu svého výdělku na naši sbírku.

     Večer jsem si dovolila oslovit i paní Wiesnerovou s prosbou o pomoc. Výsledkem byl prodejní pátek, na který upozornila vylepená oznámení o prodeji ve prospěch kojeňáku.

     Prodejní pátek byla báječná akce. Paní Velartová prodávala keramiku, já šperky paní Wiesnerové. Málokdo nás minul bez povšimnutí. Stály jsme pod střechou zvolského obchodu s potravinami. Paní Velartová se věnovala zákazníkům s citem zkušené obchodnice. Můj provizorní stánek si zájem zákaznic získával zcela zaslouženě sám.  Získala jsem pro sbírku celkem 2.416 Kč.

     Už před týdnem jsem odvezla plný VW transporter do kojeňáku. Společně s Monikou T., s panem vrátným a sestřičkou jsme všechny věci (viz foto) vynosili za dveře oddělení, kde jsme budili zájem dětí.

     Dnes jsem tam dovezla druhé auto. S balíky plenek, oblečením a postýlkou pro panenky jsme s Monikou T. vynesly k výtahu i dvě krabice s 15ti jídelními soupravami, které tvořil talířek na polévku,talířek na hlavní jídlo a hrneček.

Navečer mi zvonil telefon.... "děkujeme!", volala sestřička z kojeňáku.

 

                       Já děkuji Janě Hejnicové, Alče Vargové, Monice Trnkové, Našemu Regionu a Vám všem, kteří jste nás podpořili a věnovali nám svoji důvěru  :,)

 

                                      Alena Kopanicová

 

Plakátek k akci První náklad
Prodejní pátek s keramikou a šperky Cedulka, která provázela prodejní pátek
Jídelní sady putují k dětem I naše děti pomáhají :,)

 

 

 

 

 

"Laskavostí můžeš dokázat to,

co nemůžeš dokázat silou."

Publius Syrus