Talířková sbírka a moje nadšení

21.06.2012 12:42

Zítra, tj. v pátek 22. června, budu prodávat šperky před místním obchodem.

Do rozpaků tak připravím celou svoji rodinu. Někteří z nich si už zvykli.. jiní zase budou vrtět nevěřícně hlavou : "..do čeho ses to zase pustila..:,)? ". Už jsem taková, nepolepšitelná. Ráda si pohrávám s myšlenkou, že jsou všichni lidé hodní, tolerantní k chybám druhých.....Sleduji většinou jen objektivní zpravodajství na ČT1,  kolemjdoucí zdravím srozumitelně a nahlas, děti vychovávám k úctě ke druhým, v autě jezdím ohleduplně, odpadky třídím a drsné zahraniční pohádky bez milosti vypínám.

     Prodejní pátek vznikl náhodou. Paní Velartová z Březové mi včera odpoledne zavolala, že by v pátek mohla přijet prodávat svoje zboží k nám do Zvole k obchodu s potravinami a kdybych jí trošku pomohla, dala by naší sbírce polovinu svého výdělku. Rychle jsem vytiskla plakátky, které jsem rozvěsila a v  obchodě jsem si domluvila plac pro stánek, který by měl vzniknout u vchodu do obchodu.

     Shodou okolností byla u mě ten den dopoledne v práci paní Wiesnerová z Jílového a přivezla plné auto krabic a tašek s věcmi pro děti. Navíc přidala pár náhrdelníků s naušničkami pro sestřičky do kojeňáku.

     Navečer jsem si dodala odvahy a oslovila paní Wiesnerovou, zda by nebyla ochotná něco málo ze své výtvarné činnosti prodat ve prospěch naší "talířkové" sbírky. Paní Wiesnerová obratem ochotně souhlasila. Dnes jsem si od ní převzala dvě velké tabule, na kterých visí vzorně vyrovnané šperky. Ona sama jede na plánovanou dovolenou a na mě tak "zbyde" jejich prodej. Ale.. k takovému pěknému zboží se postavím vážně ráda :,)

     Pokud se nám podaří něco zítra prodat, mám v úmyslu za vybrané korunky zakoupit žádané hluboké talíře. Je jich třeba 12 kusů. O tom, že by bylo penízků více ani nepřemýšlím, bylo by zrádné si dělat iluze, raději budu mile překvapená než zklamaná.

 

                  Vše zadokumentuji, nafotím, sepíši :,)!

 

                            Buďte tak hodní a nenechte mě v tom...        s přáním krásného dne, Alena Kopanicová