Vánoční sbírání 2012

11.12.2012 07:31

Včera se oficiálně uzavřelo naše vánoční sbírání pro kojenecký ústav. A jestli bych mohla shrnout svoje pocity....

... prosincové sbírání bylo poklidné, tvůrčí a lehce překvapivé.

     Je znát, že už si mnoho lidí zvyklo na tento druh pomoci. Mám kolem sebe úhledně vyplněné tašky s nažehlenými tričky, pečlivě svázané botičky a po krabičkách tu jsou seřazené hračky a knihy. Včera na mě čekala obrovská krabice s taškou ve školce a v osm hodin u vrátek zvonila paní Hajníková, která možná byla poslední dárkyní v tomto roce :,).... Ve zvolském železářstí jsem zaplnila půlku kuchyňky věcmi, které mi tam dárci přivezli. Z Průhonic Monika Trnková přivezla plné auto darů (sotva se přes ně dostaneme ke schodům). Další z důvodů proč už si musím naplánovat výjezd do kojeňáku.

      Minulý  týden jsem dokonce mohla objednat na oddělení do herny dětskou molitanovou sedačku. Takže při velkém úklidu mohly sestřičky tu starou sedačku vyhodit a nahradit jí novou krásnou. Zbylé 2.500 Kč dostanou děti na ozdravný pobyt za hranicemi kojeneckého ústavu.

 

            Krásný den, Alena Kopanicová